خود اشتغالی در کانادا
تاريخ : چهار شنبه 12 آبان 1395 | 15:32 | نویسنده : گروه افق

خود اشتغالان Self-employed:

 

این افراد کسانی هستند که در زمینه هنری یا ورزشی یا کشاورزی و …..فعالیت حرفه ای یا حضور بین المللی داشته اند. این یکی از روش های مهاجرت به کانادا است که کمتر به آن توجه می شود، این روش در دو سطح فدرال و استانی وجود دارد. علاوه بر هنرمندان، کشاورزان و دامداران و نیز ورزشکاران می توانند به روش خوداشتغالی به کانادا مهاجرت کنند که در مقالات مجزا شرایط آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هنرمندان و دست اندرکاران امور فرهنگی می توانند از طریق روش خوداشتغالی (خویش فرمایی) Self-employed به کانادا مهاجرت کنند.

 

روش خود اشتغالی فدرال:

در این روش نیازی به دانش زبان انگلیسی وجود ندارد. طراحان کامپیوتری، کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان، مترجمان  و … می توانند از طریق این روش اقدام نمایند

نکته مهم: روش مهاجرت تجاری خوداشتغالی مخصوص کسانی است که ثابت کنند خوداشتغال بوده اند (در زمینه های هنری، ورزشی یا کشاورزی) و همچنین بعد از ورود به کانادا می خواهند و می توانند (از نظر اقتصادی و تجربه کاری و …) در فعالیت های خوداشتغالی شرکت کنند و به پیشرفت هنر، ورزش یا کشاورزی کانادا کمک شایانی کنند. این روش برای دور زدن نظام مهاجرتی نیست و نه تنها پرونده افرادی که سعی بر مدرک سازی کنند یا شرایط لازم را نداشته باشند رد می شود، بلکه ممکن است به مدت ۵ سال به کانادا ممنوع الورود شوند.

خود اشتغالی در کانادا

 

مهاجرت به کانادا




برچسب‌ها: خود اشتغالی خود اشتغالی در کانادا شرایط خود اشتغالی self employed